//

willekeurige App verdwijnt als ik wil installeren

willekeurige App verdwijnt als ik wil installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, als ik een app via de app-store wil installeren, dan keert m'n iphone (3G) terug naar het hoofdscherm om te installeren, dan zie ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-11-11, 04:13
multimsmk multimsmk is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard willekeurige App verdwijnt als ik wil installeren

Hoi,

als ik een app via de app-store wil installeren, dan keert m'n iphone (3G) terug naar het hoofdscherm om te installeren, dan zie ik dat ie bezig is, en dan houdt ie er in ene mee op en verdwijnt de app.
Hoe kan dit? En hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel gewoon apps kan downloaden?

MVG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Net als iedereen wil ik rijk worden door een simpele App te maken G-rie Ontwikkelen voor iOS 12 20-02-11 18:37
app store crash als ik wil downoaden ericosman iPhone Apps 0 17-12-10 16:59
Na installeren app via Cydia wil Iphone restoren flipper Archief 1 15-02-10 15:21
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren iBen iPhone Apps 17 10-11-08 08:32
De zoveelste newb die installer.app op iPhone 3g wil installeren Saaaaab Archief 3 31-07-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.