Kan ik Apps die anderen voor mij kochten updaten? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een vraag over een app. Ik heb namelijk een app op mijn iphone en die is betaald. Ik heb hem niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik Apps die anderen voor mij kochten updaten?
Hallo iedereen,
Ik heb een vraag over een app. Ik heb namelijk een app op mijn iphone en die is betaald. Ik heb hem niet zelf gekocht maar een vriend van mij en die heeft door middel van inloggen met zijn apple ID in appstore op mijn iphone de app erop gezet. Ik heb het nu ook, maar kan ik nu ook updates ontvangen voor die app? Bij appstore staat wel "geinstalleerd", maar hoe zit dat dan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt alleen updaten als je het wachtwoord van zijn Apple ID weet.
Kun je volgende keer een zinvollere titel (dan "Vraag") gebruiken? // Titel aangepast
|
|||
|
|||
Oke bedankt
Volgende keer zal er wat meer nagedacht worden over de titel :$ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes 10 kan geen apps updaten | appelmuisjes | iTunes | 4 | 25-01-11 21:34 |
Iemand die een Tomtomwork account wil testen voor mij? | jappie993 | iPad algemeen | 0 | 05-06-10 15:48 |
kan iemand mij helpen met updaten 2.0.0 | iTimothy | Archief | 1 | 28-08-08 18:59 |
|
|