APP installeren lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik het volgende probleem. Als ik een APP wil downloaden en installeren krijg ik bij elke en willekeurige app het icoontje te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
APP installeren lukt niet
Sinds gisteren heb ik het volgende probleem.
Als ik een APP wil downloaden en installeren krijg ik bij elke en willekeurige app het icoontje te zien maar het download niet. er staat alleen wachten onder. Ook als ik in Itunes een app download en wil synchroniseren dan lukt dat niet. In Itunes staat bij app het icoontje. Ik heb het volgende al geprobeerd: 1. alle apps & programma's afgesloten 2. harde reset uitgevoerd 3. app store afgemeld/aangemeld 4. netwerk verbindingen aan/uit gezet 5. via Itunes gedownload en geprobeerd te synchroniseren. wie weet raad Laatst gewijzigd door fel1963; 29-11-11 om 18:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Armin only installeren lukt niet | snoopnotthedog | Archief | 3 | 22-10-09 21:41 |
installeren lukt niet | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-01-08 23:12 |
|
|