kalender discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo:ik zoek een kalender die ik om de 15 dagen kan herhalen(niet zoals de meeste hier 1dag,1week,2weken,,weet iemand welke er kan gebruikt worden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kalender
Hallo:ik zoek een kalender die ik om de 15 dagen kan herhalen(niet zoals de meeste hier 1dag,1week,2weken,,weet iemand welke er kan gebruikt worden
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kalender
Ok Willem alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
om de 15 dagen herhalen? snap dat niet echt.
Ik gebruik Week Calender, echt een super app kost een klein beetje, maar de moeite waard! |
|
|||
|
|||
kalender
hallo Reckimo er zijn verschillende taken die zich om de 15 dagen herhalen bv op 1/12 is een taak gepland en die taak komt terug op 16/12 en dat valt hier regelmatig voor dat een taak zich om de 15 dagen laat herhalen en het zou makkelijk zijn dat ik die in een agenda zou kunnen zetten
|
|
|||
|
|||
Met week calendar is dit mogelijk. Je kunt om de week of om de twee of om de drie ... weken/maanden/dagen/jaren kiezen.
|
|
|||
|
|||
Ok Thx, maar het is in mijn geval om de 15 dagen en niet om de week of 2 weken
grt peter |
|
|||
|
|||
kalender
ok KVDS maar zoals ik kan zien ,kan ik deze niet om de 15 dagen herhalen wel om de 2weken enz..
|
|
||||
|
||||
Hallo vpeter,
De herhaling die jij wenst is zeker mogelijk, we praten wel over het programma Week neem ik aan? Ga in Week staan, maar een afspraak aan. Kies daarna "Herhaal" Kies dan "Dagelijks" En kies daarna het aantal dagen, je kan tussen de 1 en de 31 dagen kiezen. Succes. Kees. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
weeknummers in kalender? | stefimke | iPhone algemeen | 41 | 25-10-12 15:13 |
Kalender | damnet | iPhone algemeen | 0 | 19-11-10 22:44 |
Kalender | Kets | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 16-08-10 16:49 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Kalender | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-02-08 00:54 |
|
|