Facebook in het berichtencentrum discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag stroken krijgen op mijn iPhone van zodra er iets gebeurd op Facebook, zoals een chatbericht, notificatie, vriendschapsverzoek, ... Kan dit? Vervolgens zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook in het berichtencentrum
Ik zou graag stroken krijgen op mijn iPhone van zodra er iets gebeurd op Facebook, zoals een chatbericht, notificatie, vriendschapsverzoek, ...
Kan dit? Vervolgens zou ik dat graag zien in mijn berichtencentrum verschijnen. Mijn instellingen staan allemaal correct maar ik krijg die meldingen niet bij Facebook (bij m'n mail lukt het ook niet, maar dat komt omdat fetch daar misschien handmatig staat?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk dat het aan de FB app ligt ik krijg ook maar soms een notificatie van FB
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij komt bijvoorbeeld mail en facebook wel in het berichtencentrum. Als je instellingen bij Berichtgeving correct staan dan weet ik het ook niet... Ik zou een herstel met reservekopie aanraden. Dit is ook zo, FB notificeert niet alles.
|
|||
|
|||
Enig idee wat Facebook dan wel doorlaat via notifications?
Mijn berichtencentrum ziet er zo uit: Sorteer apps: handmatig Mail: 5 ongelezen onderdelen, Stroken, Badge-appsymbool (aan), Toon voorvertoning (aan), In toegangsscherm (uit) Ik krijg die badges enkel bij het openen van de mailapplicatie. Instellingen - E,mail, contacten, agenda's - Nieuwe gegevens via Push (handmatig) Van zodra ik de mail app open, komen de berichten/badges binnen. Als ik mijn berichtencentrum naar beneden sleep zie ik dan wel de mail staan. Maar ik wordt nooit verwittigd als er een mail binnenkomt. Facebook: Hier staat alles aan Instellingen - Facebook - Pushmeldingen --> Alles staat aan Geen idee of dit werkt aangezien ik nog nooit een melding heb gekregen van Facebook. |
|
||||
|
||||
Misschien een beetje off-topic maar dan moet ik denken aan IntelliscreenX...
Een berichtencentrum zoals het moet zijn... Mails...SMS...FB...Twitter...fully functional...Betekent dat je al deze functie niet alleen kunt bekijken maar ook gebruiken in je lockscreen of in eender welke applicatie... IntelliScreenX - iOS 5 Notification Center the way it should be! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je krijgt in ieder geval geen pop-up ( wel een strook als je bezig bent ) Facebook dat snap ik niet want hier werkt het wel als iemand mij tagged of een bericht plaatst. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Gmail account op m'n iPhone staan, en bij Gmail doet ie het niet. Bij Hotmail geen problemen en krijg netjes de stroken te zien + de melding in het berichtencentrum.
Ik moet zelfs de app niet openen wat ik bij Gmail wel moet doen om de badge te krijgen. Facebook werkt niet, ook niet na restore / reboot / uninstallen van de app |
|
|||
|
|||
misschien gewoon even fb app opnieuw downloaden, kan je proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Van iPhoto naar Facebook: het lukt me niet!! Wheeelp! | locuta | Muziek, foto & video | 1 | 31-10-11 23:23 |
|
|