weet iemand of er een app is die je stem vervormd tijden het bellen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij vertellen of er een app is die tijdens het bellen je stem veranderd ik wil graag iemand in de maling nemen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weet iemand of er een app is die je stem vervormd tijden het bellen
kan iemand mij vertellen of er een app is die tijdens het bellen je stem veranderd
ik wil graag iemand in de maling nemen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt de oldschoolgrap 'zakdoek erover' niet meer?
|
|
||||
|
||||
In Cydia is een app genaamd VoiceChange. Deze tweak werkt echter door je gesprek om te leiden via een vervorm-server gevestigd in het buitenland, de telefoontjes kunnen dus erg duur worden.
Ik zie dat je geen jailbreak hebt. Zonder jailbreak lijkt de kans dat je iemand met een vervormde stem kan bellen me zo goed als nihil. Ik denk niet dat zulke apps in de Store worden toegelaten. |
|
|||
|
|||
Ik ben onlangs een app in de store tegengekomen die claimt dat dit mogelijk is. Zal het nog eens nakijken voor je.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 17:31 ---------- Voice changer plus. Veel plezier! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Vraag voor iemand die wat over SSH weet. | Pimpslap | Jailbreak | 2 | 13-08-11 20:44 |
Weet iemand hoe die 3G werkt? Ik kan bijna nergens inloggen! | WebMasterP | iPhone algemeen | 8 | 07-08-11 10:31 |
app die weet wat het is | mrfred | iPhone Apps | 2 | 10-07-11 00:57 |
Weet iemand een gratis app voor screen recorder? | kobus12 | iPad algemeen | 0 | 07-07-11 16:36 |
|
|