Vraag voor iemand die wat over SSH weet. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraag, waar ik zelf niet uitkwam. Op mn iphone heb ik de officiele Twitter voor iPhone app. Nu hebben bijna alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag voor iemand die wat over SSH weet.
Ik heb even een vraag, waar ik zelf niet uitkwam.
Op mn iphone heb ik de officiele Twitter voor iPhone app. Nu hebben bijna alle andere twitter apps voor iphone een Quote tweet optie. Bijvoorbeeld: RT @iphoneclub "tweet hier" De twitter voor iphone app laat echter geen RT ervoor zien. Dus alleen : "@iphoneclub "tweet" Hoekan ik ervoor zorgen d.m.v. iFile dat hij wel RT ervoor laat zien? Dit is waarschijnlijk de meest onnodige vraag op dit forum ooit maar toch als iemand weet hoe zou ik het graag willen weten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beetje naïef om te denken dat je dat met iFile gaat lukken...
De kans dat dit een string in een propertylist file is (die je misschien wel kunt aanpassen) lijkt me vrij klein... |
|
||||
|
||||
Gewoon Tweetbot kopen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet iemand hoe die 3G werkt? Ik kan bijna nergens inloggen! | WebMasterP | iPhone algemeen | 8 | 07-08-11 10:31 |
app die weet wat het is | mrfred | iPhone Apps | 2 | 10-07-11 00:57 |
Weet iemand wat TTY is? | Niekie | iPhone algemeen | 34 | 23-11-10 22:31 |
Weet iemand wat hier gaat gebeuren? | Sjoerdvanduijn | Archief | 7 | 15-03-09 18:52 |
Weet iemand wat deze tekst betekend | MC_MH | Chat en geruchten | 20 | 13-11-08 17:47 |
|
|