Welke App houdt je belminuten bij? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Of zit dat al ergens in de IPhone 4? Dus totaal aantal uitgaande minuten en evt. aantal verzonden SMS jes Thanks...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke App houdt je belminuten bij?
Of zit dat al ergens in de IPhone 4? Dus totaal aantal uitgaande minuten en evt. aantal verzonden SMS jes
Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lo,
Ik zoek eigenlijk ook zoiets. KPN is helaas "niet genegen mij op de hoogte te houden".
|
|||
|
|||
Nou zag ik net een beginnetje bij:
Instellingen / Gebruik / Gebruik mobiele netwerk. Dat is al iets. Is dus de info zonder SMSjes. Maar goed. Het zit erin |
|
|||
|
|||
welke provider?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik 'belstatus' maar ik geloof dat deze alleen is te gebruiken icm T-mobile.
|
|
|||
|
|||
Vodafone Zakelijjk
|
|
|||
|
|||
Bundels misschien?
Geen ervaring mee. |
|
|||
|
|||
Download de app 'Belstand rood'.
|
|
|||
|
|||
De recensies bij "Belstand Rood" zijn niet echt denderend
|
|
|||
|
|||
Ik zit bij Telfort, ik gebruik "Beltegoed Tyrisch" Werkt goed!!
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik ook "Beltegoed Vermiljoen" [rood] icm Vodafone (particulier) bevalt me prima.
-edit- afgezien van het feit dat je je resterend bel/sms tegoed in bedragen ziet ipv minuten (weet je dus nog niks: weet jij wat betaald per minuut in je bundel?!) 😡 Maar dat ligt niet aan de app, maar aan Vodafone. Laatst gewijzigd door ballegooier; 08-01-12 om 03:33. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
T-Mobile --> Belstand
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor belminuten | Brepoelsd | iPhone Apps | 3 | 29-03-11 15:40 |
|
|