App voor belminuten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, is er iemand die weet heeft van een app om de duur van je inkomende en uitgaande gesprekken te zien? Ik weet dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor belminuten
Hallo, is er iemand die weet heeft van een app om de duur van je inkomende en uitgaande gesprekken te zien?
Ik weet dat er zulke app's zijn voor mensen met bv t-mobile maar ik ben op zoek naar een universele app. Dank bij voorbaat! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je je resterende belminuten wil zien moet je gewoon in de appstore zoeken op de naam van je provider.
Bij Instellingen>Algemeen>Gebruik kun je je totale gesprekstijd zien.
|
|||
|
|||
belbundel, belstatus.
|
|
|||
|
|||
Deze heb ik reeds gezocht en de info gelezen maar ze zijn enkel voor Vodafone, t-mobile, Hi!, enzovoort..
Ikzelf ben Proximus klant (België), Proximus heeft een app maar deze is enkel voor de mobiele date.. Ik zoek dus een universele app, waarbij ik een overzicht heb van mijn binnenkomende en uitgaande oproepen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
belminuten + data | bunqueejump | iPhone algemeen | 5 | 23-08-10 17:09 |
Belminuten | iRolf | Odido (T-Mobile) | 4 | 14-07-10 08:32 |
Belminuten | Guppyfriend | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-12-09 17:22 |
Te weinig belminuten?.. | Tjainie | Odido (T-Mobile) | 6 | 04-09-08 09:49 |
registratie belminuten | julietriccione | Overige providers Nederland | 0 | 04-12-07 22:07 |
|
|