facetime vs skype discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iphoneclubbers ik heb een klein probleempje met facetime het wil maar niet werken gister was er een vriend met ipod touch (ook facetime) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
facetime vs skype
hallo iphoneclubbers
ik heb een klein probleempje met facetime het wil maar niet werken gister was er een vriend met ipod touch (ook facetime) en toen ik hem belde voor facetime gebeurde er niks. niet hij mij belde ging hij wel over maar bleef hij de hele tijd op verbinden staan. toen hadden we allebij skype gedownload en daar doet ie het gewoon wel en kunnen we gewoon beeldbellen. dus wat doe ik verkeerd? iphone 4 4.2.1 jailbreak mvg, dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie allebei FaceTime wel aanstaan? Dit moet je de eerste keer aanzetten bij instellingen > Telefoon. Daarnaast moeten jullie allebei verbonden zijn met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat het schuifje aan en hij kon mij wel bellen (maar toen ik opnam stond er verbinden de hele tijd) en als ik hem belde kwam het gesprek niet aan dus het lijkt mij dat het probleem bij mij ligt?
Gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Alternatief voor Skype en FaceTime | Taab | iPad algemeen | 15 | 01-04-11 15:48 |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
|
|