//

Badges en Notificaties werken niet allemaal goed

Badges en Notificaties werken niet allemaal goed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De al ingevoerde forum post leveren niet het antwoord waar ik naar op zoek ben omdat deze niet op mij van toepassing zijn. Mijn probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-12, 15:46
Cbastiaan Cbastiaan is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Badges en Notificaties werken niet allemaal goed

De al ingevoerde forum post leveren niet het antwoord waar ik naar op zoek ben omdat deze niet op mij van toepassing zijn.

Mijn probleem is dat de badges en notificaties niet werken voor Twitter op mijn Iphone 4.

Ik krijg wel de notificaties van bv. Gmail te zien, maar ik zou graag mijn twitter berichten voorbij zien komen.

Ik heb alles ingesteld zoals het zou moeten.
Notificaties bij Twitter staan aan.
Notificaties staan op banner bij de instellingen van Iphone zelf, maar het laten zien gebeurd niet.

Is er iemand die dit probleem kent? en natuurlijk een oplossing heeft hiervoor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
badges, notificaties



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
notificaties lockinfo werken niet meer?? pdavie Jailbreak apps en thema's 2 14-09-11 14:17
Push notificaties werken niet meer? StephenHunter iPhone algemeen 0 21-11-10 18:10
Push notificaties werken niet SpaceChinees iPhone algemeen 1 08-04-10 15:32
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer T-800 Archief 2 18-09-09 11:56
sms toetsen werken niet allemaal peter1687 iPhone algemeen 2 11-01-09 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.