Help Iphone niet meer in Door VOice over discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik kom mijn Ipone 4s niet meer in, hij pakt mijn inlogcode niet. Ik heb per ongeluk de voice over aangezet en nu praat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help Iphone niet meer in Door VOice over
Hoi,
Ik kom mijn Ipone 4s niet meer in, hij pakt mijn inlogcode niet. Ik heb per ongeluk de voice over aangezet en nu praat de telefoon en pakt hij mijn code niet meer!! Kan iemand mij aub helpen want ik heb alles geprobeerd maar niks helpt. Dank je wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1. het heeft geen nut om in andere topics een reply te geven en dan weer één nieuwe topic te openen.
2. probeer even een hard-reset ( power + home button voor 10sec inhouden ). succes
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lukt gewoon nog steeds niet , Ja ik ben een beetje radeloos heb de telefoon nodig... Heb je nog een andere oplossing ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2012 om 10:38 ---------- Het is al opgelost! |
|
||||
|
||||
Hoe heb je het precies voor elkaar gekregen om voorbij je lock screen te komen? Met een harde reset (wat bijna alle problemen oplost) is het schijnbaar niet gelukt, dus ik ben benieuwd hoe je het hebt opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voice over niet meer weg | casahombre | iPhone algemeen | 4 | 11-01-12 11:16 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Voice over wilt niet meer uit | joerieve | iPhone algemeen | 1 | 25-02-10 13:39 |
Visual Voice Mail doet 't niet meer | croixdeguerre | iPhone algemeen | 8 | 08-11-09 15:54 |
iPhone: iPhone werkt niet meer door abuis herstel door iTunes | reclameman | Jailbreak | 4 | 19-08-08 14:04 |
|
|