Geschonken app komt niet aan in email discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik een Iphone 4S, en omdat ik 'click and buy' nog niet had geregeld, had ik van mijn vriend de App What's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geschonken app komt niet aan in email
Sinds vandaag heb ik een Iphone 4S, en omdat ik 'click and buy' nog niet had geregeld, had ik van mijn vriend de App What's app gekregen. Hij heeft deze eerder aan meerdere personen geschonken. Hij krijgt geen foutmelding, maar ik ontvang niet de email met de link om deze te activeren. Een vriendin van mij heeft het later nog eens geprobeerd, en ook dan ontvang de email niet, terwijl ik andere emailberichten wel kan ontvangen.
Kan iemand mij hierbij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag dit ook ervaren. Mijn broertje heeft een Iphone 4 8Gb en wilde hem Whatsapp schenken. Alles correct ingevuld maar hij krijg niets in zn mailbox binnen. Wat is er aan de hand?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet alle email komt binnen | bostiaan | iPhone algemeen | 0 | 10-12-11 00:32 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
SMS niet verzonden, komt toch aan? | Sli | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 14:14 |
email komt niet | bp.degraaf | iPhone algemeen | 0 | 07-09-08 17:35 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|