//

Probleem met Stanza

Probleem met Stanza discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb Stanza op mijn iPhone 3G (OS 3.1.3) en heb Stanza desktop versie op mijn pc (vista). Ik heb epub van telegraaf gedownload op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-10, 09:56
ni_hao ni_hao is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar ni_hao
Standaard Probleem met Stanza

Heb Stanza op mijn iPhone 3G (OS 3.1.3) en heb Stanza desktop versie op mijn pc (vista). Ik heb epub van telegraaf gedownload op mijn pc en wil die op mijn iPhone hebben. Ik laad telegraaf.epub in Stanza op mijn desktop maar deze blijft laden. Ik krijg dus geen telegraaf in Stanza te zien.

Mijn vraag is: waarom blijft Stanza dat bestand laden

of is er een andere manier om dat epub bestand eenvoudig (zonder allerlei software en dus ook niet via iTunes) op mijn iPhone te krijgen. Je zou toch zeggen dat het epub bestand in een of andere folder op mijn iPhone moet staan dan kan ik het nl. via Wi-Fi direct (met FTP of WinSCP) naar mijn iPhone kopieren....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 14:34
bretrog bretrog is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Stanza werkt niet op mijn iPhone 3G

Ik heb mijn iPhone 3G nog maar pas, beb een groentje in de iPhone wereld.
Ik kan stanza wel installeren en de-installeren op mijn 3G als ik stanza aanklikt lijkt er iets te gaan gebeuren maar vervolgens kom ik gewoon weer in home screen, krijg stanza niet opgestart.
Weet iemand waar dit aan ligt, of wat ik verkeerd doet?
  #3  
Oud 10-01-12, 15:07
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Waarschijnlijk is de installatie niet gelukt of word de 3G niet meer ondersteunt door Stanza App.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 10-01-12, 15:58
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Ik weet niet of dit ook al mogelijk is op de 3G met IOS 3.1.3 maar ik open mijn epubs meestal direct in Stanza door de 'open in' functionaliteit te gebruiken. Door het bestand direct in Safari op je iPhone te downloaden krijg je de optie aangeboden om het te openen in een van de apps die dit formaat ondersteunen. Wanneer je dan Stanza selecteert wordt het meteen daarin geopend. Als downloaden niet lukt op je iPhone kun je het bestand ook nog mailen naar jezelf en dan vanuit Mail openen naar Stanza.
  #5  
Oud 10-01-12, 16:17
MrsKrijgsman MrsKrijgsman is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Je kan het bestand ook naar je iphone "sturen"via dropbox.
Zo heb ik diversen bestanden altijd binnen bereik voor zowel mijn iphone als mijn ipad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stanza werkt nu op ipad phermkens iPad algemeen 1 06-06-10 14:49
Stanza hebole iPhone Apps 10 21-04-10 16:43
Kan programma (Stanza) niet deinstalleren w.d Archief 5 22-07-08 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.