Sms via een Pc en iPhone 4s discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met Nokia altijd een programma gehad waarmee ik op mijn PC een sms kon versturen via mijn telefoon. De reden is dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms via een Pc en iPhone 4s
Ik heb met Nokia altijd een programma gehad waarmee ik op mijn PC een sms kon versturen via mijn telefoon. De reden is dat het intypen van sms berichten dan veel eenvoudige gebeurd. Is dit ook mogelijk met een iPhone op een Windows pc, of op een IPad of op een IMac. Bedankt voor het reageren. Rob
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op een Mac is dat mogelijk met SMS Sender 1.1. Te koop in de Mac App Store.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 9 | 25-05-09 17:34 |
Foto: Hoe verstuur je een iPhone foto per sms | Baileys | Muziek, foto & video | 3 | 22-06-08 19:46 |
Zichtbaarheid van aantal karakters in een sms op de iphone!? | Titan1980 | Archief | 1 | 08-03-08 11:35 |
|
|