iBooks werkt niet goed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat je de laatste update van iBooks kon downloaden in de Appstore, heb ik dit meteen gedaan. Nu kan ik iBooks wel opstarten, maar wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBooks werkt niet goed
Nadat je de laatste update van iBooks kon downloaden in de Appstore, heb ik dit meteen gedaan.
Nu kan ik iBooks wel opstarten, maar wanneer ik nu naar de winkel wil gaan om een boek te kiezen/kopen, valt het programma uit, zonder enige vermelding. Als ik op het icoontje blijf drukken om het te verwijderen, staat er zelfs geen kruisje bij om dit te verwijderen. Ik had wel vroeger de iBooks via JB werkende gekregen, maar toen er een update kwam van Apple zelf, heb ik dat allemaal verwijderd. Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je gejailbreakt met de laatste versie van redsn0w?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had dat probleem zo iets van 3 minuten geleden XD ik heb de oplossing! Zoek in Cydia naar Corona 5.0.1 Untether en installeer dat en dan werkt ibooks weer goed!
|
|
|||
|
|||
Als je de laatste jailbreak hebt, hoef je Corona niet meer te gebruiken. Ik denk dat er nog resten van de Cydia oplossing op je iPhone staan, die moet je verwijderen dan werkt het weer.
|
|
|||
|
|||
@pod2g
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2012 om 11:39 ---------- Afgezien van Corona heeft er in de standaard repo's van Cydia nooit een oplossing gestaan voor iBooks met een iOS 5.0.1 JB. |
|
|||
|
|||
Najah, corona heeft het bij mij wel opgelost, iOS 5.0.1... Ik raad je aan om het toch even te proberen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een probleem dat, zoals eerder beschreven, spoedig opgelost wordt met Corona 1.0.6 |
|
||||
|
||||
@xvolks twitterde zo'n half uur geleden...
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De fix is er in redsnow 0.9.10b5...voor diegene die wensen te rejailbreaken...
De Corona 1.0.6 is nog niet beschikbaar in Cydia... Nog ff wachten dus indien je redsnow niet wil gebruiken... Dev-Team Blog Naar de "Untethered holidays" entry scrollen... Opm : rejailbreaken kan zonder je cydia packages te verliezen... Je vinkt dan gewoon 'install cydia' uit in één van de volgende venster in redsnow... |
|
|||
|
|||
@saurik
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBooks werkt niet meer. | Cliffiphone4 | Jailbreak apps en thema's | 15 | 03-03-12 18:09 |
iBooks en ios 5 Gm werkt niet | Riket | iPhone Apps | 5 | 03-01-12 12:38 |
voicemail werkt niet (goed) | chippie777 | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-02-10 17:20 |
Logmein werkt niet goed | J.A.N | iPhone Apps | 0 | 22-01-10 18:25 |
zoekfunctie werkt niet goed! | master | Chat en geruchten | 4 | 17-12-07 16:16 |
|
|