iBooks en ios 5 Gm werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb netde GM van ios 5 geinstalleerd maar nu werkt iBooks niet meer hebben meer mensen hier last van?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBooks en ios 5 Gm werkt niet
Ik heb netde GM van ios 5 geinstalleerd maar nu werkt iBooks niet meer hebben meer mensen hier last van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook iOS 5 geïnstalleerd, maar ik denk niet dat het de GM is. Mijn iBooks werk namelijk ook niet meer :s...
|
|
|||
|
|||
ik heb ook ios 5 en ibooks doet het ook niet meer error
|
|
|||
|
|||
Na de jailbreak van 5.0.1 zijn (ook hier op het forum) veel gebruikers die melden dat iBooks niet meer werkt. Zoek eens op dit forum of met Google voor een oplossing.
|
|
||||
|
||||
Google even naar iBooks fix, sommige repo's bieden zo'n pakket aan.
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem...na reply van Bubbly gaan kijken in Cydia..ik zie dat je op Cydia een fix kunt installeren (via repo)... ben m nu aan het downloaden... het werkt... alleen de iBooks Icoon zie ik nu twee keer staan.. ik zal de oude verwijderen .. probleemloos gelukt..
Laatst gewijzigd door oozpinar; 03-01-12 om 14:16. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 5 GM Personal Hotspot Werkt Niet | Phthisicus | KPN | 4 | 06-10-11 11:19 |
internet werkt niet of nauwelijks na update iOS 4.3 | Emper | Archief | 3 | 20-03-11 18:14 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 1.2 werkt niet (iOS 4.1 + baseband 05.14.02 | sintjopper | Unlock | 1 | 29-11-10 17:14 |
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer | Merit | iPhone algemeen | 18 | 27-07-10 18:08 |
Ben internet op iPhone (iOS 4) werkt niet? | michael3301 | iPhone algemeen | 1 | 09-07-10 16:45 |
|
|