internet werkt niet of nauwelijks na update iOS 4.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik kan sinds de update niet of nauwelijks meer internetten via 3G. Ik heb een vodafone abonnement. Het 3G icoontje staat in het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet werkt niet of nauwelijks na update iOS 4.3
Goedemorgen,
Ik kan sinds de update niet of nauwelijks meer internetten via 3G. Ik heb een vodafone abonnement. Het 3G icoontje staat in het scherm en bereik is goed, maar krijg steeds de melding kan geen verbinding met in internet maken. Soms lukt het ineens wel, maar het is zo langzaam. Hebben jullie daar ook last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al heel lang bekend dat sommige tot de meeste mensen hier last van hebben. Een tip trouwens, zet je telefoon maar niet uit! Want als je hem dan weer moet aanzetten, dat gaat een drama worden.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, maar vannacht was batterij leeg (ook extreem belachelijk snel, gisteren opgeladen en bijna niet gebruikt!!) dus vanmorgen stond mijn telefoon uit :-(
|
|
||||
|
||||
Heeft betrekking op het vodafone probleem, waar je zelf ook al gepost hebt. Daarom voor nu hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer | Merit | iPhone algemeen | 18 | 27-07-10 18:08 |
Ben internet op iPhone (iOS 4) werkt niet? | michael3301 | iPhone algemeen | 1 | 09-07-10 16:45 |
KPN iPhone 3GS, internet werkt niet na update iOS 4 | Johny050 | KPN | 3 | 21-06-10 23:58 |
Internet werkt niet meer na update 3.0 | wieke | iPhone algemeen | 19 | 11-09-09 00:07 |
Na update 1.1.3 werkt internet niet meer. Help? | Marc-R | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 17:21 |
|
|