"Weer" badge wordt niet getoond bij kleinere plaatsen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Sinds gisteren ongeveer laat de standaard weatherapp vd Iphone niet meer het 'icoontje'zien (zon/ regen etc), bijvoorbeeld in het NC. Wel temparatuur etc. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Weer" badge wordt niet getoond bij kleinere plaatsen
Hoi!
Sinds gisteren ongeveer laat de standaard weatherapp vd Iphone niet meer het 'icoontje'zien (zon/ regen etc), bijvoorbeeld in het NC. Wel temparatuur etc. Bij grote nederlandse steden nog wel maar, geen kleinere plaatsen in Nederland meer (bv als je 'lokaal weer'hebt aanstaan). Hoe komt dit? Heeft iets met Yahoo te maken? Ik kan me herinneren dat dit 1 a 2 jaar geleden ook een tijd zo was... Wie heeft dit probeem ook? Is er iets aan te doen? Gr Rinke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het perfect en ons dorp is zeker niet groot te noemen
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem en siri zegt dat er nu een probleem is als ik om het weer vraag, ligt aan yahoo en is er vervelent. Laten we hopen dat ze snel fixe. Je kan zien dat het aan yahoo ligt omdat als je naar de site gaat, er unknown komt te staan bij current condition.
|
|
|||
|
|||
Er zitten wel meer fouten in die Yahoo database. Ben ik bij mijn dochter in Olen dan ben ik volgens Yahoo in "Oolen", bij mijn zoon in Geel wordt dat dan "Gheel" en van Herentals maakt Yahoo "Herenthals".
Ik vermoed dat Yahoo nog (gedeeltelijk) de strategische stafkaarten van Napoleon Bonaparte gebruikt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
werkt hij bij iemand alweer goed? bij soms
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Badge in "WeeK Cal" app | fritskos | iPhone Apps | 6 | 19-10-11 10:07 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
iPhone: Melding " Deze simkaart wordt niet herkend " probleem | ler0yy | Jailbreak | 10 | 07-02-10 20:23 |
iPhone 1e gen.: iPhone -> "usb apparaat wordt niet herkend" | Nemisis2003 | Unlock | 13 | 16-08-09 15:06 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
|
|