Hoe log ik alle handelingen op mijn iphone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum, Is het mogelijk om een 'log' bestand te krijgen voor elke aanmeld poging met een iphone? Hiermee bedoel ik elke keer iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe log ik alle handelingen op mijn iphone?
Beste Forum,
Is het mogelijk om een 'log' bestand te krijgen voor elke aanmeld poging met een iphone? Hiermee bedoel ik elke keer iemand een pincode (van het aanmeld scherm) probeert in te voeren, wordt opgeslagen in een logfile? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 | kevin1982 | iPad algemeen | 7 | 08-01-12 12:00 |
hoe kom ik in me i-phone 4 in alle files van alle apps | mazdarx7 | iPhone algemeen | 3 | 21-09-11 23:47 |
iPhone (handelingen) via beamer | sukk1e | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-10-10 10:27 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|