Twitter geeft op startpagina afgeschermde tweets discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds het in gebruik nemen van mijn iPhone 4S laat de Twitter app op de startpagina alleen de melding zien 'afgeschermde tweets'. Op de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter geeft op startpagina afgeschermde tweets
Sinds het in gebruik nemen van mijn iPhone 4S laat de Twitter app op de startpagina alleen de melding zien 'afgeschermde tweets'. Op de iPhone 4 kreeg ik op de startpagina alle tweets te zien van de mensen die ik volgende. Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet. Heeft iemand nog tips ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even in de instellingen op je iphone je profiel opnieuw toevoegen bij Twitter Had hetzelfde probleem vandaag. Dus oude even verwijderen en opnieuw invoeren
|
|
|||
|
|||
Markie, inderdaad, oplossing werkt. De tweets zijn weer zichtbaar. Dank je.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter-app geeft notificaties van verwijderde account | pr1de | iPhone Apps | 2 | 23-01-12 22:22 |
Gezocht: Twitter app die pushnotificaties geeft bij tweets en hashtags | MarthaStewart | iPhone Apps | 0 | 12-12-11 19:16 |
Twitter iPad slaat geen tweets op :( | borgqueenx | iPad Apps | 3 | 23-09-10 23:38 |
|
|