Twitter iPad slaat geen tweets op :( discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wel firmware 4.2 mischien dat het daar aan ligt, maar twitter op de ipad slaat geen tweets op. als de app afgesloten word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter iPad slaat geen tweets op :(
Ik heb wel firmware 4.2 mischien dat het daar aan ligt, maar twitter op de ipad slaat geen tweets op. als de app afgesloten word en dan weer opstart, laad hij weer alle nieuwe tweets sinds de datum dat ik hem geinstalleert heb, en gekoppeld heb aan mijn account.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen met App Store Programma's
|
|
|||
|
|||
ohja das idd betere plek. exuses.
|
|
|||
|
|||
Geen problemen hier met iOS 3.2.2, heb je geprobeerd om je account opnieuw in te stellen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: tiny umbrella slaat geen SHSH op | IBrum | Jailbreak | 10 | 17-05-11 13:37 |
Flipboard; Facebook & Twitter op de iPad | Sjaak25 | iPad algemeen | 4 | 21-07-10 16:59 |
Safari slaat geen gegevens meer op. | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 26-11-08 21:36 |
|
|