App gekocht voor ipod, ook te installeren op ipad? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een app gedownload uit de store die op dat moment gratis was. Nu wilde ik die app ook op mijn ipad zetten, daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App gekocht voor ipod, ook te installeren op ipad?
Ik heb een app gedownload uit de store die op dat moment gratis was.
Nu wilde ik die app ook op mijn ipad zetten, daar is hij in principe ook geschikt voor. Maar om 1 of andere reden krijg ik hem maar niet op de ipad. Is dit normaal? Ik meende dat je elke applicate op verschillende apparaten kon zetten Sorry, Ik ben er al achter, stom van mij. Op de ipad is een nieuwe OS benodigd, vandaar dat het niet werkt. Laatst gewijzigd door dutchronnie; 22-09-10 om 21:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je aangeven wat je gedaan hebt om de app op je iPad te zetten?
Het moet namelijk geen probleem zijn, de app moet ook op de iPad werken. Je kunt, wanneer je je iPad aansluit om te syncen, aanvinken bij tabblad app's welke app's je wilt syncen....wellicht heb je dat niet gedaan? |
|
|||
|
|||
Ik had mijn orginele post al aangepast, omdat ik de oplossing al had gevonden.
maar bedankt voor het meedenken. De applicatie was namelijk alleen geschikt voor OS4 ik heb dus wel os4 op de Ipod, maar niet op de Ipad |
|
||||
|
||||
Omdat het probleem opgelost lijkt kan dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Navigon Benelux ook Europa gekocht: is het stom om wederom te betalen voor in-apps | sybian | iPhone Navigatie | 6 | 17-09-11 16:52 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
App installeren op iPhone en iPad | tbeumer@ | iPad Apps | 3 | 28-07-10 22:33 |
|
|