Automatisch 's nachts directe voicemail discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik ook zakelijke telefoontjes kan ontvangen in de nacht, zou ik graag de mogelijkheid via een app of anderszins zien waarmee ik binnen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch 's nachts directe voicemail
Aangezien ik ook zakelijke telefoontjes kan ontvangen in de nacht, zou ik graag de mogelijkheid via een app of anderszins zien waarmee ik binnen een gekozen tijd (van.. tot..) binnenkomende oproepen op mijn iPhone 4 naar de voicemail kan doorschakelen. Nog mooier als dit kan voor geselecteerde bellers.
Tot nu toe nog niets kunnen vinden, wel over direct doorschakelen (*21* en *61*), maar eerlijk gezegd vergeet ik dat waarschijnlijk na een tijdje toch in en uit te schakelen. ;-) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met een jailbreak en iBlacklist uit Cydia kan dat allemaal
|
|
||||
|
||||
Ik zoek ook al lang zoiets. Wat zijn de NADELEN van een jailbreak?
|
|||
|
|||
|
Labels |
voicemail doorschakelen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App gezocht: iphone 's nachts automatisch op stil | peerke444 | iPhone Apps | 3 | 21-10-11 20:25 |
automatisch naar voicemail 2g met vodafone sim | innovations | Vodafone | 1 | 23-10-09 21:45 |
Video: Directe download link? | Vollmond | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-09 10:58 |
Automatisch ophangen voor voicemail begint (T-mobile abo) | Loebas | Archief | 4 | 08-09-08 18:40 |
[1.1.3] Directe crash installer | luca333 | Jailbreak apps en thema's | 29 | 28-02-08 17:49 |
|
|