Email zonder content discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb op mijn iPhone 3GS met iOS5 jailbroken een probleem. Hij toont namelijk geen content meer van de emails die binnenkomen via imap. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email zonder content
Hallo
Ik heb op mijn iPhone 3GS met iOS5 jailbroken een probleem. Hij toont namelijk geen content meer van de emails die binnenkomen via imap. Zoals bij mijn google mail, die op de iPod touch onder dezelfde instellingen perfect werkt geeft hij wel aan of er ongelezen mails zijn maar geeft hij ook aan dat er geen content en headers ingesteld zijn. Ik heb de iPhone al geprobeerd te rebooten, respringen, mail app herstarten, 3x mail opnieuw configureren maar het probleem blijft zich voordoen zonder uitzondering. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit maar, sinds ik handmatig de accu heb vervangen toont hij ze normaal voor het eerst ooit.. Wonderlijk
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geloof me dt had ik al 10x gedaan, tijdens het jailbreaken en later nog
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email stop zonder aanleiding | Harco de Jager | iPhone algemeen | 5 | 17-01-12 11:56 |
Erase All Content and Settings | wimster | Archief | 5 | 26-04-09 21:57 |
email zonder internet abb | haneli | Archief | 1 | 28-03-09 01:53 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
|
|