Word/excell en andere formaten vanuit dropbox app in ios (iphone 4) mailen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Welke app maakt het mogelijk om allerlei files maar m.n. word en excell files vanuit mijn dropbox te mailen naar derden? Met pdf's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Word/excell en andere formaten vanuit dropbox app in ios (iphone 4) mailen
Hallo allen,
Welke app maakt het mogelijk om allerlei files maar m.n. word en excell files vanuit mijn dropbox te mailen naar derden? Met pdf's is er geen probleem want die opent ios in ibooks of adobe reader en daaruit kun je weer mailen maar met .doc en .xls lukt dit niet. Dank alvast, daduk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je wil dus documenten en spreadsheets vanuit je dropbox app mailen naar andere personen?
Als ik een word(excel)-file open in Dropbox kan ik die via het -link icoon- onderdaan links mailen naar anderen. Laatst gewijzigd door colliehome; 27-02-12 om 16:18. |
|
|||
|
|||
files pro werkt prima
|
|
|||
|
|||
Dank heren!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC - andere formaten afspelen | Aims | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 20 | 24-02-12 22:43 |
Excell en Word editor | MrGangstaInc | iPad algemeen | 5 | 06-03-11 18:16 |
e-mailen vanuit andere app's gaat via Outbox (en niet rechtstreeks) | ToastNL | iPhone Apps | 0 | 04-09-10 22:19 |
Beste app om snel excell/word bestanden te benaderen/bewerken | Tumble | iPhone Apps | 7 | 09-06-10 11:16 |
|
|