IPC push inbox discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een storing met de push inbox van de iPc-app? Ik krijg wel meldingen in m'n berichtencentrum te zien, maar als ik push inbox ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPC push inbox
Is er een storing met de push inbox van de iPc-app? Ik krijg wel meldingen in m'n berichtencentrum te zien, maar als ik push inbox selecteer gaat de app alleen maar laden. Zelfs na een uur laden nog steeds niets. Doe ik iets verkeerd? heb de app al een paar keer opnieuw ge installeerd maar dat werkt ook niet.
Iphone 4 iOS 5.1 (bij iOS 5.01 is het probleem ineens ontstaan, het heeft eerst wel goed gewerkt) geen jailbreak Rolf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie. Dan wachten we op de nieuwe ontwikkelingen. Enig idee hoe lang het gaat duren?
Rolf |
|
||||
|
||||
Hoi,
Liep tegen hetzelfde probleem aan maar nu begrijp ik waarom. We wachten geduldig af |
|
||||
|
||||
Wie weet inmiddels iets over de niet werkende push inbox?
En over de aangekondigde oplossing?? |
|
||||
|
||||
De app wordt momenteel gewijzigd volgens het laatste artikel hierover op de nieuws site. De nieuwe app gaat iPad en iPhone en mogelijk ander Apple nieuws bevatten. Dus 1 app voor alles.
Er is nog geen bekendmaking gedaan omtrent de uitgave van de update cq nieuwe app. Voor het nieuws artikel moet je denk ik een week of 6 tot 8 terug zoeken. |
|
||||
|
||||
Ik kan niet wachten op de nieuwe ipc app met werkende push meldingen....
|
|
|||
|
|||
bij mij staat de app niet eens in de appstore.. linkje iemand?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgende keer (beter) de zoekfunctie gebruiken a.u.b.
|
||||
|
||||
Hoe zit het nou met die nieuwe app,is er al vooruitgang
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier alweer een slotje. We hebben een super zoekfunctie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPC crash | Tasty | iPhone Apps | 0 | 27-12-11 20:58 |
Ipc update | M0512 | iPhone Apps | 0 | 02-09-10 16:42 |
Weer activeren Push iPc iPhone 4, geen UDID | michel75 | iPhone algemeen | 0 | 03-07-10 20:41 |
|
|