Ik kan geen apps meer updaten, vraagt om betalen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan geen apps meer installeren of updaten, krijg de volgende melding: Gratis apps kan ik nu ook niet meer updaten.... Iemand een idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen apps meer updaten, vraagt om betalen
Hallo,
Ik kan geen apps meer installeren of updaten, krijg de volgende melding: Gratis apps kan ik nu ook niet meer updaten.... Iemand een idee waar dit door kan komen? Het gaat hierbij om een Iphone 4S, geen jailbreak en 2 betaalde apps... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is je de vervaldatum van je creditcard wellicht verstreken?
|
|||
|
|||
Nee die is gewoon nog geldig
|
|
||||
|
||||
Wat gebeurd er dan als je op 'ga door' tikt en inlogt?
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost...pfffff.... creditcard was geblokkeerd omdat men dacht dat het om fraude ging
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn apps niet meer updaten na installatie van 6.0 | Sifco | iPhone algemeen | 2 | 12-10-12 15:28 |
Kan geen trainingsprogramma meer afspelen vraagt om Adobe flash! | Paarsie | iPad algemeen | 1 | 01-06-12 21:37 |
Kan geen apps meer installeren/updaten | Snooky | iPad algemeen | 6 | 23-02-12 09:57 |
Mac OS X: Itunes 10 kan geen apps updaten | appelmuisjes | iTunes | 4 | 25-01-11 21:34 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|