In één keer alle apps sluiten. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek een app die de mogelijkheid biedt om alle apps in één keer te sluiten. Is deze er en zo ja; wat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In één keer alle apps sluiten.
Hallo,
Ik zoek een app die de mogelijkheid biedt om alle apps in één keer te sluiten. Is deze er en zo ja; wat is de naam van deze app? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk niet dat je die gaat vinden zonder jailbreak...
En die is er voor jouw device met die firmware 'nog' niet... RemoveBackground is er zo eentje in Cydia... One click...kills all... |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie. Ik had al zo'n vermoeden. Dan maar 1 voor 1 afsluiten.
|
|
|||
|
|||
Multicleaner.
Maar daar moet je ook voor jailbreaken. Zonder zal het, denk ik, ook niet gaan. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook Multicleaner.
|
|
|||
|
|||
Killbackground. Maar ook alleen via jailbreak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle tabs van Safari in 1 keer sluiten op je iPad onder iOs5 ? ? | Fozziebear | iPad algemeen | 2 | 23-10-11 20:34 |
In 1 keer alle apps van iPhone downloaden in iTunes? | lowfly | Archief | 3 | 20-09-09 23:37 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 28-07-08 15:29 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 27-07-08 18:34 |
|
|