Facebook app links probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft nog iemand het probleem dat er niet meer op facebook links kan geklikt worden die naar HLN en de standaard en dergelijke verwijzen? Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook app links probleem
Heeft nog iemand het probleem dat er niet meer op facebook links kan geklikt worden die naar HLN en de standaard en dergelijke verwijzen? Je kunt er wel op klikken maar dan krijg je constant een melding dat het niet mogelijk om door te verwijzen, namelijk deze:
"Either this application has not configured its mobile url... En dan unable to redirect." Op de webpagina geeft hij geen probleem, enkel op de mobiele app. Zowel voor ipad als iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep, heb ik ook.
|
|
|||
|
|||
Zal dan misschien aan Facebook app zelf liggen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
facely HD for facebook is een goeie fb app. |
|
|||
|
|||
Ik heb het nog niet op mijn iPad getest, maar daar heb ik in elk geval een alternatief: Friendly for facebook
Op mijn iPhone 4S werkt de app niet: ik krijg dezelfde melding als TS. Ik had het al eerder deze week. Toen leek verwijderen, opnieuw opstarten en opnieuw installeren te helpen. Gisteren werkte dat niet. Heeft iemand enig idee? Het is wel heel irritant: zo heb je eigenlijk niks aan Facebook op je phone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Facebook app | Caspar | iPhone Apps | 0 | 27-08-11 18:54 |
Probleem met Facebook app | VisaliP | iPhone Apps | 1 | 08-08-11 12:22 |
|
|