Rabobank app geeft fout 0962 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de nieuwste update van IOS 5.1 geeft de rabobank app. de melding 0962. Helpdesk Rabobak heeft nog geen oplossing. Herinstalleren helpt even maar na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rabobank app geeft fout 0962
Na de nieuwste update van IOS 5.1 geeft de rabobank app. de melding 0962.
Helpdesk Rabobak heeft nog geen oplossing. Herinstalleren helpt even maar na een tijdje komt de melding weer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in het begin van 5.1 lukte het mij ook niet maar na een tijdje lukt het opeens wel weer en nu krijg ik geen meldingen meer
|
|
|||
|
|||
dan moet je je telefoon even opnieuw registreren en dan doet die het weer een hele tijd heb ik ook gehad in het begin
|
|
|||
|
|||
Inderdaad na upgrade naar 5.1 deed mijn Rabo app het pok niet meer.
Gewoon eraf halen en dan weer opnieuw installeren op je iPhone. Dan kan je ook gewoon je oude code weer gebruiken |
|
||||
|
||||
Bij mij gebeurde dit gisteren, toen ik aan het inloggen was op mijn Rabobank-app en terwijl ik dat aan het doen was kreeg ik kort na elkaar een paar spelverzoeken binnen. Toen kreeg ik dus de melding van de Rabobank dat ik niet meer in kon loggen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rabobank(ieren) app | Possimpible | iPhone Apps | 2 | 13-12-10 14:57 |
rabobank app in Belgie | guided tours | iPhone Apps | 0 | 16-02-10 09:38 |
Klanttest Rabobank app Bankieren | Manfred | iPhone Apps | 9 | 07-02-10 21:14 |
|
|