//

Rabobank(ieren) app

Rabobank(ieren) app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-iphone gebruikers, ik heb sinds een aantal maanden de rabobank(ier) app. GE-WEL-DIG. Nu zit ik echter met één probleem: sinds de update naar versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-10, 19:29
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard Rabobank(ieren) app

Beste mede-iphone gebruikers,

ik heb sinds een aantal maanden de rabobank(ier) app.
GE-WEL-DIG.
Nu zit ik echter met één probleem:
sinds de update naar versie 1.30 is het vereist bij elke betaling (behalve eigen rekening aan eigen spaarrekening en vice versa) je pinpas en random reader te gebruiken.

SU-PER ***.
Weet iemand misschien hoe je terug kunt naar een oudere versie? Het heerlijke was dat je een aparte pincode van 5 cijfers aanvroeg bij de Rabobank en je vervolgens overal je betalingen kon voldoen. Awesome, niet langer je pc opstarten om een acceptgirootje te voldoen. Helaas niet meer dus, stomme randomreader.

Alvast bedankt voor jullie tijd en tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-10, 20:45
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik heb die app ook en vind m ook echt top.
Heb m laatst ook moeten updaten en moest laatst nog een bekeuring betalen(eigen schuld dikke bult ,ja haha).. maar had daar geen random reader bij of voor nodig...
Misschien ligt t aan de bedragen die je moet betalen...
  #3  
Oud 13-12-10, 14:57
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Heb ook een vermoeden dat het ligt aan de ontvanger. Als het een nieuwe begunstigde is dan moet je de E-reader vaak wel de eerste keer gebruiken, als je al eerder naar diegene hebt overgeboekt en hij wordt dus ook herkend door de App dan vraagt ie er vaak niet meer naar.

Zo hoefde ik net een betaling aan mijn verzekering geen edentifier gebruiken (en aan familie gisteren ook niet). Maar anderhalve week terug naar een collega moest ik weer wel de e-reader gebruiken aangezien ik nooit eerder naar diegene had overgeboekt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
rabobank app in Belgie guided tours iPhone Apps 0 16-02-10 09:38
Klanttest Rabobank app Bankieren Manfred iPhone Apps 9 07-02-10 21:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.