Appstore crasht onmiddeljk discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik mijn iPod Touch 32GB 3G hersteld naar iOS 3.1.3 via SHSH gegevens. Dat ging allemaal prima, alleen, nu kom ik met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore crasht onmiddeljk
Gisteren heb ik mijn iPod Touch 32GB 3G hersteld naar iOS 3.1.3 via SHSH gegevens. Dat ging allemaal prima, alleen, nu kom ik met het volgende probleem: als ik de AppStore open, op m'n iPod, dan crasht deze onmiddelijk. Ik heb een andere herstel (ook via DFU) modus al geprobeerd en ook dit heeft geen enkel effect. Ik wil niet naar iOS 4.x.x gaan en wil blijven op iOS 3.1.3 dus updaten is geen optie voor mij.
Heeft iemand een idee waarom ik de AppStore niet meer kan openen? ~ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Problemen met de AppStore.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
Springboard crasht na update via appstore | kberkel | iPhone Apps | 5 | 30-12-10 13:00 |
Appstore crasht | Dropkikker | iPhone algemeen | 6 | 03-11-10 16:48 |
Nu.nl crasht | pleun | iPhone Apps | 2 | 07-09-10 12:51 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|