Appstore crasht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zaterdag mijn 3GS geupdate naar 4.1 en gekraakt met limerain. Nu heb ik een probleem met de appstore, als ik een programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore crasht
Ik heb sinds zaterdag mijn 3GS geupdate naar 4.1 en gekraakt met limerain. Nu heb ik een probleem met de appstore, als ik een programma daaruit wil installeren ( ik klink dus op het groene installeer knop ) dan knalt ie eruit..
Via de appstore op mijn pc heb ik geen problemen.. Iemand een idee wat dit kan zijn? Groeten Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Ff via instellingen/store uitloggen en weer inloggen???
|
|||
|
|||
Nee dat werkt helaas ook niet.... Kan het te maken hebben met de jailbreak anders?
|
|
||||
|
||||
heb je voor de rest nog gekraakte app op je iphone staan?
|
|||
|
|||
Ja, maar alleen maar spellen en navigatie.. Dat stond er voor de tijd ook allemaal op, dus het lijkt me dat het daar niet aan kan liggen.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me niet dat het aan de jailbreak ligt, maar ik kan het mis hebben.
Heb je toevallig de app store in een mapje van categories of via een andere tweak op Hide staan? Lees dat dit bij mensen de oorzaak was dat de app store er uit klapte. Het kan trouwens ook hier aan liggen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Chrisl; 03-11-10 om 16:53. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
Springboard crasht na update via appstore | kberkel | iPhone Apps | 5 | 30-12-10 13:00 |
Appstore crasht onmiddeljk | pindaaaa | iPhone Apps | 1 | 13-12-10 14:44 |
Nu.nl crasht | pleun | iPhone Apps | 2 | 07-09-10 12:51 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|