iOS Diagnostics & FieldTest discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was zojuist deze app aan het installeren: Color Blind Test voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store Terwijl mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS Diagnostics & FieldTest
Ik was zojuist deze app aan het installeren: Color Blind Test voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar kan niemand hier extra duidelijkheid over geven?
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze ook gezien, en zijn ook weer verdwenen. Verder geen ideee
|
|
||||
|
||||
Tijdens het zoeken naar dit probleem kwam in deze discussie tegen van 2 jaar geleden.. Inderdaad erg vreemd, ik zou verder ook niet weten hoe dit komt..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Opgeslagen SHSH & iOS upgrades | Hidduh | Jailbreak | 0 | 19-04-11 03:53 |
iPhone: Geen signaal iOS 4.3.1 & Baseband 04.10.01 | mrkuiper | Jailbreak | 12 | 10-04-11 21:51 |
iOS 4.0.1 & battery | rudeboy | iPhone algemeen | 3 | 27-07-10 19:34 |
FieldTest en DemoApp bij download customize app | iPhone911 | Archief | 1 | 13-04-08 00:55 |
|
|