Facebook laadt maar 7 berichten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zowel op mijn iPhone als iPad laadt mijn Facebook maar 7 berichten van het nieuwsoverzicht. Op mijn computer heb ik geen probleem. Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook laadt maar 7 berichten
Zowel op mijn iPhone als iPad laadt mijn Facebook maar 7 berichten van het nieuwsoverzicht. Op mijn computer heb ik geen probleem. Hoe kan ik dit verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem er al 3x afgehaald en opnieuw geïnstalleerd. Dat is het dus niet.
Misschien ligt het probleem bij iTunes? Omdat ik geen probleem heb als ik inlog via internet? |
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik sinds enkele dagen ook, heeft het iets met die tijdlijn te maken? het is behoorlijk irritant..
|
|
|||
|
|||
ik heb het probleem af en toe ook op mijn iMac
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ace for Facebook laadt newsfeed niet | gerwinbosscha | iPhone Apps | 0 | 01-02-12 15:27 |
3Gs laadt maar 1 internetpagina/daarna offline melding | jorgen | KPN | 1 | 12-10-10 23:07 |
iPhone laadt op, maar zegt van niet | BBrolegend | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 21:19 |
Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter. | jadatmag | Archief | 2 | 24-01-10 21:06 |
|
|