//

iphone app rekening

iphone app rekening discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas een week mijn iphone, en was wat met instellingen bezig, in de itunes store. Heb dan wat apps geinstalleerd, allemaal gratis, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-12, 14:44
bunnynathalie bunnynathalie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard iphone app rekening

Hallo,

Ik heb pas een week mijn iphone, en was wat met instellingen bezig, in de itunes store. Heb dan wat apps geinstalleerd, allemaal gratis, maar er zat er 1tje tussen dat 0,79 euro was, die heeft dat geinstalleerd, maar als ik nu nog iets wil donwloaden, dan krijg ik de melding dat de betaling niet doorgegaan is, en moet ik eerst mijn visa nr en dergelijke ingeven, maar ik heb geen visa card, en moest ik die hebben zou ik die zeker niet doorgeven op internet.

Hoe kan ik dit ongedaan maken ?

Ik vraag me af waarom apple iets laat downloaden als je ervoor moet betalen, en je op voorhand nooit geen creditcard gegevens hebt doorgegeven ?

Nathalie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-12, 15:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Raar dat je een App kunt "kopen" zonder tegoed…

Kun je nu wel nog gratis Apps downloaden of zelfs dat niet?

Je kunt een iTunes gift card kopen (vanaf maandag 15% korting bij AH) om de gekochte App alsnog te betalen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 15-04-12, 15:42
bunnynathalie bunnynathalie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Nee zelfs de gratis apps niet, maar ik heb gewoon een creditcardnr ingegeven, van mijn vriend, het is niet het probleem voor die 0,79 euro, want het zijn ook mensen die betaald moeten worden om deze te maken, maar heb er meer problemen mee om betaalkaartgegevens op het internet te zetten. En dat men ineens geen gratis apps meer mag downloaden, omdat zij je toelaten om iets te downloaden waar je geen recht op hebt, of waar je niet op voorhand betaalgegevens moet geven. Vind dit heel raar ...

Uiteindelijk krijg je de rekening toch gepresenteerd, al is het per post, want mijn adres had ik wel doorgegeven.
  #4  
Oud 15-04-12, 15:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als je CC op internet eng vindt werken die iTunes (prepaid) kaartjes prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mega rekening danaaa iPhone algemeen 15 16-11-11 23:10
wie heeft de hoogste app store rekening? jonathan1993 iPhone Apps 44 07-01-09 18:14
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? orli Archief 4 16-04-08 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.