Wi-Fi/3G On Off Switch discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben radeloos. Iemand een tip? kan ik zonder een jailbreak een Switch of Toggle installeren om mijn Wi-Fi en 3G verbindingen rechtstreeks aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi/3G On Off Switch
Hoi, ik ben radeloos. Iemand een tip?
kan ik zonder een jailbreak een Switch of Toggle installeren om mijn Wi-Fi en 3G verbindingen rechtstreeks aan en uit te zetten? Ik vind het ***** dat je 5 stappen moet zetten om een verbinding aan en uit te zetten. Dank bij voorbaat! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind ook niets! Ik vrees dat dat niet bestaat zonder jailbreak! Zo een rijtje switches in de notificatie bar zou super zijn. Zonder jailbreak bedoel ik dan
|
|
||||
|
||||
Jailbreak is idd onvermijdelijk. Of hoe ik het oploste: laat altijd alles aan staan (toen ik nog blunt geen jailbreak wilde.... ). Moet je wel iets vaker opladen...
|
|
|||
|
|||
App icon project
Hi via icon project kun je zelf een button maken die dit voor je doet zonder jailbreak
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...bruikbaar.html |
|
|||
|
|||
En het werkt inderdaad niet meer :-( sinds de update naar ios 5.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Saturn of switch | Scooter | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 10-08-10 23:05 |
iPhone: Multitasking switch | Mittt | Jailbreak | 4 | 25-06-10 11:23 |
OS 3.1: 3G - GPRS switch | S¡mon | iPhone algemeen | 0 | 20-09-09 22:52 |
ringer switch | Sander.torfs | iPhone algemeen | 1 | 14-10-08 12:08 |
|
|