miCal geeft geen meldingen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik al een tijdje miCal op mijn iPhone omdat ik het gewoon een fijne agenda app vind. Het lukt me echter niet om meldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
miCal geeft geen meldingen
Ik gebruik al een tijdje miCal op mijn iPhone omdat ik het gewoon een fijne agenda app vind. Het lukt me echter niet om meldingen te krijgen. Ik heb bij berichtgeving staan dat ik stroken, badges wil en de berichten in het berichtencentrum en niets van dit alles doet het.
Kan iemand mij helpen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand??
Ik krijg alleen meldingen bij verjaardagen maar verder niets. |
|
|||
|
|||
En wat staat er dan bij "melding" ??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik zou zeggen ,verwijderen en opnieuw installeren!
dit lost vaak problemen op! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb net hetzelfde probleem.
Heb jij het al kunnen oplossen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Even een oud topic ophalen.
Ik heb dus net hetzelfde probleem. Als ik een nieuwe gebeurtenis aanmaak, krijg ik enkel een melding met geluid. Ik krijg geen strook op mijn Lockscreen, ook al staat bij instellingen - meldingsstijl "stroken" aangeduid. Blijkbaar ben ik niet de enige (zie 4de laatste comment ...) en hopelijk doen we dus gewoon iets verkeerd ... |
|
|||
|
|||
Ook ik haal een oud topic op.
Met veel plezier de hachical2 app in gebruik (al jaren) maar ook ik heb geen notificaties meer (geluiden stroken enz) en laat ik daar nou juist een iPhone voor hebben (ben van het vergeetachtige type) Iemand al een oplossing gevonden? |
Labels |
agenda, kalender, mical |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
taken synchroniseren tussen miCal en Outlook | Lian1966 | iTunes | 0 | 20-09-11 16:00 |
Geen Push meldingen meer... | jordydatema | iPhone algemeen | 0 | 18-04-11 16:40 |
iphone 4 geeft rare meldingen | arthur1995 | iPhone algemeen | 8 | 08-01-11 12:30 |
Geen meldingen bij Verjaardagen!? | ikhouvanmijniphone | iPhone algemeen | 4 | 21-04-08 20:33 |
|
|