Mail app crashed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb afgelopen week iets vreemds ontdekt, namelijk mijn mail app die het opeens begaf. Heb er verder niks achter gezocht en mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail app crashed
Hallo,
Ik heb afgelopen week iets vreemds ontdekt, namelijk mijn mail app die het opeens begaf. Heb er verder niks achter gezocht en mijn iPhone gewoon opnieuw opgestart. (respring werkte niet) Ik ontving een mail, wou naar mijn inbox en zat toen vast! Echter deed het probleem zich vandaag weer voor. Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken of hoe ik dit in het vervolg kan voorkomen? Mijn iPhone telkens aan/uit gaat na een tijd knap lastig worden. Een update naar iOS 5.1.1 stel ik ook nog liever uit tot ier een jb voor beschikbaar is. Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem vorige week ook gezien op mijn iPhone. Ik vermoed dat het aan de emailserver van Gmail lag. Heb het nog niet weer gezien.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
RTL Nieuws app crashed | PSlomp | iPad algemeen | 2 | 01-12-10 22:46 |
SMS app crashed steeds | druppers | iPhone Apps | 0 | 03-11-10 11:36 |
app crashed? | nickdw | iPad algemeen | 1 | 06-07-10 15:33 |
Mail client crashed na respring / reboot | mduijm02 | iPhone algemeen | 3 | 21-06-10 11:51 |
SMS app crashed | Kriek | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-02-08 11:41 |
|
|