BACKUP discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, Ik wil een clean firmware op mijn telefoon zetten. Mijn vraag is hoe kan ik alles backuppen? Contacts, agenda, Apps etc? Of is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BACKUP
Jongens,
Ik wil een clean firmware op mijn telefoon zetten. Mijn vraag is hoe kan ik alles backuppen? Contacts, agenda, Apps etc? Of is het alleen mogelijk om contacten te backuppen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een backup met iTunes maken (heb je dat nog nooit gedaan?)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus bv. deuntjes en apps gaan niet mee in de backup want die staan in de iTunes bibliotheek. |
|
||||
|
||||
Ehm, clean firmware en alles terugzetten?
Wat is er dan mis? En wat denk je dat er anders is na deze exercitie? (volgens je profiel heb je geen jailbreak)
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb geen jailbreak alleen heb ik teveel push applicaties, en teveel apps geïnstalleerd games op mijn telefoon. Ik vind ook dat mijn batterij te snel op gaat. Dus mijn vraag naar jullie is ook: Bij een clean firmware, is de kans dat mijn batterij langer meegaat? ook met minder apps/push natuurlijk |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Caneezy;796268 Bij een clean firmware..... [/QUOTE]
De iPhone firmware is altijd "clean" daarom is het ook firmware. Het zijn de persoonlijke instellingen die niet altijd even clean zijn. Apps kan je verwijderen en push kan je uitschakelen. Voor de accu moet je in één of meerdere van die tientallen "batterijprobleemdraadjes" zijn. Succes verder |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met clean firmware?
Als je geen jailbreak hebt is die identiek aan wat je had. Als je dan ook nog een backup terugzet heb je alles weer als nu... |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Verschil tussen backup en backup | philippefeij | iTunes | 2 | 28-12-11 20:04 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Backup | Dyon15 | iPhone algemeen | 0 | 21-10-11 12:25 |
Backup! | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-10 23:24 |
Backup van Backup :P | Denneke | Archief | 1 | 02-11-09 20:50 |
|
|