Verschil tussen backup en backup discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu bezig om mijn iphone 4 te updaten van 4.3.3 naar 5.0.1 en erger me dood aan het feit dat dit zo tergend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil tussen backup en backup
Ik ben nu bezig om mijn iphone 4 te updaten van 4.3.3 naar 5.0.1 en erger me dood aan het feit dat dit zo tergend langzaam gaat!
Als je normaal synchroniseert, maakt hij als eerste een incrementele backup, hierna apps etc etc. Nu heb ik ios 5 gedownload en de eerste stap na downloaden is backuppen. Dit loopt nu al dik 2 uur, en is nog niet klaar! Waarom? Alvorens ik de upgrade heb aangezet heb ik eerst nog via sync een backup gemaakt, waarom nu weer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je gaat nu via iTunes een nieuw iOS downloaden en installeren en dan maakt iTunes een geheel nieuwe backup. Want je bent een iTunes update aan het doen. Men kan dat vermijden door het benodigde ipsw bestand zelf te downloaden. Dan met iTunes een herstel te doen en verwijzen naar het gedownloade ipsw bestand. In dat geval wordt er geen nieuwe backup gemaakt en kan je na het herstel (wat ook een update is) de oude backup terugzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Wat ik dus bedoel. Ik heb dus al een backup gemaakt via het syncproces en bij een iOS-update moet ik wéér een backup maken. Dat is dubbelop? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Verschil tussen 3G en 3G(S) | RioolDokter | iPhone algemeen | 1 | 11-10-11 10:44 |
Backup van Backup :P | Denneke | Archief | 1 | 02-11-09 20:50 |
Verschil en functie restore en backup | cloverfield | iPhone algemeen | 1 | 28-02-09 18:53 |
Verschil tussen I phone | Exis | Archief | 2 | 04-12-08 23:06 |
|
|