iTunes prepay uit NL discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg met kerst van de kinderen een IPad.Vermits we bij de grens met NL wonen komen we regelmatig bij Albert Hein, ik kocht daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes prepay uit NL
Ik kreeg met kerst van de kinderen een IPad.Vermits we bij de grens met NL wonen komen we regelmatig bij Albert Hein, ik kocht daar een ITunes kaartje voor 15€, Wij wonen in België en de IPad is ook in België aangekocht, ik kan blijkbaar de prepay niet activeren omdat het een Nederlandse versie is.
Hoe kan ik dit opgelost krijgen, heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan moet je een nederlandse itunes accoutn aanmakne neem ik aan? Maar volgensmij moet het geen probleem opleveren dat je een NL kaartje koopt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 hi prepay | sonnyh | iPad algemeen | 8 | 21-04-11 01:07 |
beste prepay oplossing in Nederland | stijnvw | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 22-08-10 16:27 |
iphone 2g/hi prepay internet!! | cesaf | iPhone algemeen | 0 | 09-10-09 20:16 |
smsen in buitenland hi prepay | ewievissers | Overige providers Nederland | 0 | 09-05-09 12:51 |
hi prepay 7.50 sms bundel? | borgqueenx | Overige providers Nederland | 5 | 13-05-08 09:21 |
|
|