//

Errors in iTunes

Errors in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had dus een iPhone 4 met 4.3.3 en wilde updaten naar 5.0.1 (UJ) Op mijn eigen laptop kreeg ik error 1600, maar ik kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-11, 00:38
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard Errors in iTunes

Ik had dus een iPhone 4 met 4.3.3 en wilde updaten naar 5.0.1 (UJ)

Op mijn eigen laptop kreeg ik error 1600, maar ik kon wel altijd terug via m'n iPhone herstellen naar de oorspronkelijke staat.

Maar toen gebruikte ik de computer van een huisgenoot met een recente iTunes en daar kreeg ik op het einde van de herstel naar 5.0.1 error 10 de herstelprocedure zat denk ik in een laatste fase ik had al 1/3 van het balkje op m'n iPhone toen ik het probleem kreeg.


Nu is het probleem dat ik niets meer kan doen, de iPhone zit vast op het venster met de USB kabel en het iTunes logo.
Kan iemand mij aub helpen? Ik heb mijn telefoon nodig! Anders moet ik morgen om een nieuwe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-11, 00:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik kan u helaas niet helpen maar waarom zou je achter een nieuwe moete gaan? U iphone is nog in mijn ziens in orde.
Ik heb hetzelfde voorgehad bij ne maat bij het updaten maar kreeg wel een andere errorcode.
Ik had zijn iphone op mijn pc siftware update laten doen en dat ging meteen.
Tkan dus aan de pc liggen waar er ergens niet goed zit, bij mijne maat weet ik dat deze al teveel zitte smossen heeft mee zijne pc maar in uw geval durf ik niks zeggen, ik ben helaas geen expert in die dingen.

Ps: mijne maat had ook toen dat apple logo mee de kabel erop en kon niks meer doen. Probleem valt zeker op te lossen.
  #3  
Oud 28-12-11, 00:56
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik kan u helaas niet helpen maar waarom zou je achter een nieuwe moete gaan? U iphone is nog in mijn ziens in orde.
Ik heb hetzelfde voorgehad bij ne maat bij het updaten maar kreeg wel een andere errorcode.
Ik had zijn iphone op mijn pc siftware update laten doen en dat ging meteen.
Tkan dus aan de pc liggen waar er ergens niet goed zit, bij mijne maat weet ik dat deze al teveel zitte smossen heeft mee zijne pc maar in uw geval durf ik niks zeggen, ik ben helaas geen expert in die dingen.
Het is al computer 2, is zou het morgen moeten vragen aan m'n zus. Maar dan zijn ook alle opties opgebruikt.
  #4  
Oud 28-12-11, 04:34
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Heb je iTunes 10.5.2?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Guide: overzicht van de belangrijkste iTunes errors + oplossingen leontjuh1 iTunes 30 17-11-16 19:55
iPhone: Errors in Cydia Martijnvl90 Jailbreak 4 17-06-11 09:15
cydia errors cheese Jailbreak apps en thema's 59 16-01-10 14:35
Cydia errors Overlord Jailbreak apps en thema's 23 24-06-09 20:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.