Valideren Click&Buy Itunes

Valideren Click&Buy Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds een aantal dagen heb ik voor mijn vrouw een Iphone 3G aangeschaft. Ze is er helemaal gelukkig mee. Nu wil ze wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 1 February 2011, 12:29
» iPhone 4 8GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 January 2011
Locatie: Huissen
Berichten: 4
Standaard Valideren Click&Buy Itunes

Hallo allemaal,

Sinds een aantal dagen heb ik voor mijn vrouw een Iphone 3G aangeschaft. Ze is er helemaal gelukkig mee. Nu wil ze wat betaalde apps downloaden vanuit de store. Ik heb even gekeken op internet en heb gekozen voor Click & Buy omdat ik geen credit card heb.

In Itunes naar haar profiel gegaan en daar de betaalmethode aangepast naar C&B. Dan op ga door gedrukt en ik kom op de site van C&B. Hier een account aangemaakt en ook de bevestiging al binnen vanuit C&B. Dan druk je op ga door en dan moet hij je Itunes zeg maar valideren. En hier gaat het mis. Ik krijg de melding in Itunes dat de authenticatie onderbroken zou zijn. Probeer het opnieuw. Na wat surfen op et net zag ik dat veel mensen hier last van hadden en dat dat aan Chrome zou liggen en je beter Explorer kon gebruiken. Dit ook geprobeerd maar hetzelfde verhaal. Toen met Firefox geprobeerd...zelfde verhaal. Toen las ik ergens dat je de link moest kopieeren en hem dan, met Itunes open, moest verversen. Ook hetzelfde verhaal. De laatste optie die ik las was dat men Itunes moest opstarten als Administrator. Dit gedaan en alles nog een keer geprobeerd... Je raad het al...

Weet iemand hoe ik nu mijn C&B account kan valideren in Itunes? Ik word inmiddels gillend gek hier hahaha
EDIT!: Ik heb een laptop met Windows 7, iphone 3G iOS 4.2.1 en Itunes 10

Ik hoor het graag!

Gr
jay

Laatst gewijzigd door jayjedi; 1 February 2011 om 12:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 1 February 2011, 13:48
» Ik heb geen iPhone  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 January 2011
Berichten: 5
Standaard

Hoi,
Harm hier,
Ik heb het zelfde probleem maar dan met het aankopen van een applicatie voor mijn ipad.
Dit gaat niet lukken, want na een oeverloze mail wisseling van 3 weken met de jongens van de U.S.A apple support groep, zeggen ze nu doodleuk dat ik de eerste betaling moet doen via een credit card of een cadeau bon.
Dus nu heb ik telefonisch maar een cadeau bon besteld bij de apple store en hoop dat dit wel gaat werken.
I hou jullie op de hoogte.
  #3  
Oud 1 February 2011, 14:17
» iPhone 4 8GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 January 2011
Locatie: Huissen
Berichten: 4
Standaard

Ik ben er inmiddels uit na erg veel gesodemieter!

Ik heb mn hele pc opnieuw opgestart. Mijn Iphone aan de pc gehangen en daarna alles opnieuw gedaan. En hij deed het! Ik heb mijn eerste betaalde apps al binnen!
  #4  
Oud 2 February 2011, 20:49
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 4 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 January 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik had een soort gelijk probleem, vanuit click and buy zou hij dan weer terug worden gestuurd naar itunes, maar in plaats daarvan ging hij naar de homepage van itunes, terwijl itunes al gewoon open was. Bleek aan google Chrome te liggen, de link gekopierd naar IE9 en toen deed hij het zonder probleem
  #5  
Oud 3 February 2011, 10:03
» Ik heb geen iPhone  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 January 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn click and buy rek. opgezegd.
Cadeau bon werkt goed.
Wat een gedoe zeg.
  #6  
Oud 19 February 2011, 17:43
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 64GB (Wit) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 April 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Makkelijkste manier is door op de C&Bwebsite in te loggen, via iDeal geld erop te storten. En dan de activering te doen via hun website of iTunes. Dan zou die hem gelijk moeten pakken.

Onthou wel dat je genoeg saldo erop laat voor je aankopen. Anders krijg je een hoop gezeur met c&b met als resultaat dat je niet kan updaten in iTunes met je eigen account.
  #7  
Oud 28 December 2011, 20:18
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 November 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Wie kan ons helpen met het krijgen van de aansluiting Apple en c&b drie dagen bezig en het lukt niet
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen Click & Buy menn0w iTunes 114 6 October 2011 12:01
Windows: itunes foutmelding na aanmelding bij Click&Buy Giel H iTunes 7 11 June 2011 13:53
iPad en click& buy Ariejanuari iPad algemeen 21 20 January 2011 20:52
Click&Buy Itunes (controle) delight iPhone Apps 8 16 October 2010 21:00
Windows: click & buy betaalgegevens mieske iTunes 0 19 September 2010 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.