Reminder/To-Do apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Wie kan me helpen? Ik ben opzoek naar een "Reminder / "To-DO" APP die meer de nadruk legt op de Push-reminders (met bijv. Snooze) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reminder/To-Do apps
Hallo!
Wie kan me helpen? Ik ben opzoek naar een "Reminder / "To-DO" APP die meer de nadruk legt op de Push-reminders (met bijv. Snooze) i.p.v. het beheren van taken; - Simpel Reminders toevoegen (in een paar tikken) - Cloud synchronisatie, liefst ook met een webapplicatie om reminders toe te voegen - Simpel Snoozen bij een push-notificatie - Taken/reminders toevoegen per e-mail (ook zoals bij orchestra/wunderlist) - Reminders terug laten keren (Bv wekelijks) Eigenlijk zoek ik een combinatie tussen Orchestra/Wunderlist en Due. Ik realiseer me dat dit een heel eisenpakket is, ik heb ook al een aantal geprobeerd dus ben bang dat er geen goede app voor is. Thanx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
due, orchestra, reminder, todo, wunderlist |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Statusnotifier of Notifier(Reminder) ?! | pannamoker | Jailbreak apps en thema's | 7 | 21-01-10 16:26 |
notify me ( reminder ) | robbertdegraaf | iPhone Apps | 0 | 12-10-09 22:17 |
SMS reminder | Quatz | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-05-09 16:55 |
|
|