Overplaatsen van app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Is het mogelijk om apps (van iphone 3gs) over te plaatsen naar een andere iphone (iphone 4s)? Zoja hoe? Gr...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overplaatsen van app
Beste allemaal,
Is het mogelijk om apps (van iphone 3gs) over te plaatsen naar een andere iphone (iphone 4s)? Zoja hoe? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon syncen via iTunes (als beide telefoons aan dezelfde Apple ID zijn gekoppeld).
|
|||
|
|||
Ok en hoe doe je dat? want voor mij is itunes net een spelt in een hooiberg.
Btw bedankt voor de reactie. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daar kom ik nog niet uit.
Ik wil graag de apps die op mijn iphone 3gs staan in bib van itunes zetten Hoe doe je dat? en vanaf de bib naar de iphone 4s synchroniseren. |
|
|||
|
|||
U iPhone aansluiten aan je pc, itunes opladen, dan ga je links apparaten/devices zien staan, daar gaat u device staan, daar moet je opklikken.
Dan ga je de pagina krijgen met overzicht-info-apps-tonen-muziek-films enz... Op die pagina zie je opties staan; het enige bij mij daar aangevinkt staat is alleen aangekruiste nummers en video's synchroniseren. Voorzover ik weet moet je dan gewoon rechtsonderaan in de hoek synchen en/of toepassen klikken. Als de apps dan in je itunes staan sluit je u 4s aan, weer hetzelfde doen als mijn eerste paar zinnekes en dan naar apps gaan en daar de apps die je op je 4s wil zetten zal je denk ik gewoon zelf moeten aanvinken en dan terug hetzelfde doen= synchen/toepassen nemen. Het kan wel zijn dat u itunes ofzo nog nie gemachtigd is op je pc, je moet deze eerst machtigen. Dat doe je in itunes bovenaan door op store te klikken, daar staat dat dat van machtigen enz.... Ik veronderstel je wel een account hebt? Met dat account inloggen. Dat account moet hetzelfde zijn als op je iPhone, das je emailadres en paswoord. (alsk me niet vergis). |
|
||||
|
||||
Citaat:
- iPhone verschijnt in iTunes in de rij links. 2. Rechtsklik op de iPhone 3GS en selecteer "Zet aankopen van iPhone 3GS van Esmeralda over". - Alle apps worden overgezet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten overplaatsen | BadTweety | iPhone algemeen | 0 | 11-06-11 21:13 |
Mac OS X: Iphone sync overplaatsen naar ander Macbook | 4en | iTunes | 0 | 22-07-10 11:16 |
Microsoft Activesync contacten overplaatsen naar iPhone | Kersentaart | iTunes | 0 | 22-02-09 17:16 |
Windows: Bestanden overplaatsen lukt niet | BarBar | iTunes | 4 | 15-11-08 12:47 |
|
|