Data App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een app die niet elke maand op 0 springt maar gewoon door blijft tellen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Data App
Is er een app die niet elke maand op 0 springt maar gewoon door blijft tellen ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iPhone zelf....???? Bij instellingen.
Deze reset volgens mij niet automatisch. |
|
||||
|
||||
Mja maar dan kan ik alsnog niet zien hoeveel ik per dag verbruik, en die van iPhone zelf is toch heel onnauwkeurig ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja die is idd wel goed, thnx
|
|
|||
|
|||
Ik heb om te testen verschillende data counters op mijn 4S gehad. Wat mij opvalt is dat ze allemaal afwijken van elkaar wat gebruikte mb,s aangeven aangaat. Ik weet niet welke nu het meest betrouwbaar is. Soms zit de iphone zelf op dik 100 mb,s meer dan welke data app dan ook. ik corrigeer die apps dan maar naar het verbruik dat de iphone aangeeft om problemen door te veel data gebruik te voorkomen.
|
|
|||
|
|||
Had nu eens de app My data Manager geinstalleerd maar ik vind dat ze allemaal veel van de battery wegslurpen. En allen wijken af maar het enige dat telt en aangerekend wordt is je verbruik bij je provider
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De rest is prul... |
|
|||
|
|||
Ik kan helaas voor mijn vodafone zakelijk abbo geen data app krijgen van de providor zelf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat die appjes wel goed kunnen is heel veel resources gebruiken in de achtergrond Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zag net dat mijn profiel nog niet aangepast was. Bij deze gedaan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch is het moeilijk te begrijpen dat de data op de iphone afwijkt van de data door de provider. Dit zou toch niet mogen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
OSI-model - Wikipedia |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar de enige teller die echt van belang is die van je provider want daar wordt je op afgerekend. Niet op wat Data Counter of de iPhone meet. |
|
|||
|
|||
Dus eigenlijk ben je aan de grillen van je provider overgeleverd. Je kunt dus op geen enkele betrouwbare manier je verbruik bijhouden. Beetje jammer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou geen goeie PR zijn... |
|
|||
|
|||
Providers meten correct, daar mag je 100% zeker van zijn In tegenstelling tot wat men allemaal zo roept zijn de providers geen gepatenteerde bedriegers .
Om een 3G verbinding in stand te houden worden er continue datapakketjes verstuurd. Bijvoorbeeld: om het zendvermogen te regelen, de kwaliteit van de verbinding te meten, over te schakelen naar een andere HSPDA/UMTS base cell, enz... enz... Of de iPhone en Data Counter die data meet weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de provider die data meet. Dat zijn geen grote datapakketjes, maar ook druppeltjes kunnen een emmer laten vollopen. Succes verder |
|
||||
|
||||
Ik ben alleen nieuwsgierig hoeveel data ik ongeveer gebruik, Ik kan er toch niet overheen dus dat is het probleem niet. Data counter uit Cydia verbruikt minder stroom dan die andere Apps?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe behoud je app data na het deleten van de app? | damiongans | iPhone Apps | 8 | 23-05-12 10:57 |
data verbruik per app uitzetten | gizmo436 | iPhone Apps | 0 | 02-08-11 11:39 |
Data verbruik in buitenland app | Nitow | iPhone Apps | 4 | 23-07-11 13:10 |
Core Data in TabView app | JeePeeS | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 28-01-11 16:19 |
Weather app is bruikbare data? | Veliremus | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 02-02-09 12:54 |
|
|