Gesprekgeschiedenis IPhone Messenger bewaren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik gebruik (Windows Live) Messenger op mijn Iphone. Sinds enkele dagen kan ik geen berichten meer ontvangen. Zodra iemand me een bericht (in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprekgeschiedenis IPhone Messenger bewaren
Hallo,
ik gebruik (Windows Live) Messenger op mijn Iphone. Sinds enkele dagen kan ik geen berichten meer ontvangen. Zodra iemand me een bericht (in een chat) wil sturen, sluit de applicatie zichzelf af. Ik vermoed dat de maximum size van de opgeslagen gesprekken bereikt is? Weet iemand hoe ik hiervoor meer ruimte kan voorzien? En vooral, hoe kan ik de gespreksgeschiedenis overzetten op mijn PC of op een andere manier bewaren? Hartelijk dank bij voorbaat voor nuttige tips ! Groetjes, PM |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
msn gesprekgeschiedenis |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oude(re) iPhone bewaren hoe? | ergoboy | iPhone algemeen | 4 | 17-04-12 22:07 |
Paswoorden bewaren op iPhone | peterdeleu | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-05-08 14:35 |
Waar iphone bewaren voor douane | DonYannickova | Archief | 13 | 26-11-07 11:53 |
|
|