afspraken importeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg 1 keer in de 4 weken een rooster voor mijn werk, graag wil ik dit in 1 keer importeren in mijn agenda op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
afspraken importeren
Ik krijg 1 keer in de 4 weken een rooster voor mijn werk, graag wil ik dit in 1 keer importeren in mijn agenda op op de ipad/iphone.
Is dit mogelijk en zo ja, wat voor type bestand moet dit dan zijn. Ik zit het nu steeds over te typen van uit een mail, dat gaat op een gegeven moment vervelen. wie kan mij helpen. BVD Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iCalendar - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reactie, nu nog even uitzoeken hoe ik dat kan maken vanauit een word doc of mail.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afspraken en contacten kwijt | Ingeborgh | iPhone algemeen | 1 | 23-02-11 14:34 |
Agendamelding, aantal afspraken | bugoski | iPhone algemeen | 12 | 16-09-10 17:04 |
Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone | koekjedebij | iTunes | 4 | 26-08-09 19:40 |
Afspraken verdwijnen... | colorminator | iPhone algemeen | 2 | 22-01-09 21:49 |
Windows: Afspraken in outlook | Patrick | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-07 10:21 |
|
|